1 דקות קריאה
גובה הנשמה לפי אותיות שמך.

האותיות מסווגות על פי רמת קדושתן ומיקומן בעשרת הספרות.

מה שנותן לנו מידע על רמת הנשמה של האדם. ורמת הקושי של השיעורים שהאדם יעבור בחייו .

.ככל שהנשמה גבוהה יותר, היא מבוגרת יותר ובעלת שיעורים קשים יותר בחיים. 

זה לא ששאר הנשמות לא חוות קשיים! או לא מרגישות את הקשיים, אך הקשיים של נשמה גבוהה יותר קשים במידה ניכרת.

לדוגמה- חשבי על ילד קטן שחווה קושי ותסכול! הוא רוצה מאוד את המשאית בחנות הצעצועים, אבל אבא ואמא לא מרשים! הוא באמת חש תסכול גדול! ועצב! ואולי גם כעס!

עכשיו חשבי על אדם מבוגר, שנכנס לסופר ומעוניין לרכוש מוצרי מזון לביתו , לאשתו וילדיו. זהו סוף החודש ולא נשאר כבר כמעט מהמשכורת, בחשבון הבנק מינוס מנופח, אך ילדיו צריכים לאכול, אז הוא מנסה , לוקח מספר מוצרים בסיסיים ומגיע לקופה, האשראי לא עובר ומזומן אין לו כלל .

 האדם יוצא מהסופר בבושת פנים, מתוסכל ועצוב ואיננו יודע מה  לעשות כדי להאכיל את ילדיו ואשתו שמחכים בביתם לקניות שאבא עושה .

גם האדם הבוגר וגם הילד, חווה תסכול וקושי מבחינת הילד זהו סוף העולם ומבחינת המבוגר זהו סוף העולם .

אך, אין להשוות בין רמת הקושי וסף התסכול בינהם.

ככל שהאדם מבוגר יותר הבעיות והקשיים משתנים ונעשים גדולים הרבה יותר .

כך גם לגבי הנשמות, נשמות גבוהות הן נשמות מבוגרות יותר, שחזרו כבר מספר פעמים לגלגולים חוזרים כדי לעבוד על השיעור שבשבילהם הגיעו לעולם, על מנת לעבור תיקון לנשמתם.

אך חשוב לומר , כי נשמות גבוהות הן בדרך כלל בוגרות יותר ומגיעות לעולם עם כלים להתמודדות עם כל הקשיים והשיעורים שעליהן לעבור.

לכן, עליהם להשתמש בכלים שקיבלו על מנת לעבור את השיעורים, וכך יעברו את השיעורים בקלות!פירוט האותיות לפי גובה הנשמות, מיקומן בעשרת הספרות ומשמעותן-

אותיות א.מ.ש-

הן אמות היסוד: שלש אמות אמ"ש בעולם, כלומר שלושה יסודות –אויר, מים, אש. שמים נבראו תחילה מאש, וארץ נבראת ממים, והאויר מכריע בין האש ובין המים. אש - גבורה, מים - חסד אוויר - תפארת - מאזנת בין השניים. נשמות גבוהות  שהגיעו לעולם לתיקון .שיעורים לא פשוטים בחיים, אך הגיעו עם ארגז כלים להתמודד עם השיעורים ולעבור את התיקון שלהם. אדם שבשמו מופיעה אחת משלושת אותיות אלו בשמו , ובפרט באות הראשונה, יהיה בעל עוצמה נפשית גדולה! מה שיהיה לאדם זה יהיה בגדול, לטוב ולרע, משום שאותיות אלו מגדילות ומעצימות דברים. אם אותיות אלו נמצאות באות הראשונה של השם - האדם אומר בדיוק את אשר על ליבו, ללא משוא פנים.

אותיות ב.ג.ד כ.פ.ר.ת-

אותיות הספירות - שבע אותיות כפולות הנקראות “בגד כפרת” יסודן חיים ,שלום, חכמה, עושר, זרע וממשלה, ומתנהגות בשתי לשונות בּ"ב גּ"ג דּ"ד כּ"כ פּ"פ רּ"ר תּ"ת כלומר מודגשות ורפות. האותיות הכפולות מייצגות את עולם החומר שיש בו דואלית – זה כנגד זה. וכן - האותיות הכפולות מייצגות את שבעת ימי השבוע ושבעת הרקיעים. נשמות גבוהות מעט פחות בסולם מאותיות א.מ.ש,  ולכן השיעורים קצת פחות קשים , אך עדיין עוברים מספר שיעורים בחייהם, כמובן גם הם הגיעו עם ארגז כלים המתאים להם ולתיקון שהגיעו בשבילו לעולם .שייכות לספרות - בעשרת הספירות.

אותיות צינורות השפע-

ה, ו, ז, ח, ט, י, ל, נ, ס, ע, צ, ק  "שתים עשרה פשוטות ה"ו ז"ח ט"י ל"נ ס"ע צ"ק, יסודן ראיה, שמיעה, ריח, שיחה, תשמיש, מעשה, הלוך, רוגז, שחוק, הרהור ושינה". 12 המזלות מייצגות את כוכבי הלכת  ואת השפעת הכוכבים על האדם ,  כפי שמתואר באסטרולוגיה המערבית. לא נמצאות בעשרת הספרות.



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.