1 דקות קריאה
להכיר את עצמי דרך שמי

ביהדות מייחסים משמעות עמוקה ועוצמה אדירה לשם האדם. חכמי הסוד לימדו כי ככל שהשם יהיה איכותי יותר כך תהיה השפעתו חיובית על המזל המלווה את האדם בשנות חייו בעולם הזה .לכן לא פלא שזהו אחד התחומים הנחקרים ,המעניינים והמסתוריים ביותר בתורת הסוד מאז ומעולם. אך נשאלת השאלה- כיצד ניתן לייחס לאותיות כוחות רוחניים?  ומה המשמעות של כל אות וכיצד היא משפיעה על גורלו של האדם?חכמת הקבלה מלמדת כי העולם נברא בכוח הדיבור ע"י אותיות לשון הקודש- האותיות העבריות, אשר שימשו לכלים לבריאת עולמנו .עשרים ושתיים אותיות השפה העברית משמשות מעטפת לאנרגיה רוחנית הזורמת דרך צינורות שפע ייחודיים לכל אות והם אלה המשפיעים על האדם ממרומים. העוצמה הטמונה בשם הפרטי מתקבלת ממספר פרמטרים,  ומקורה בשילוב ובצירוף האותיות לשם האדם .

משולש ההשפעה-

 ההשפעה על האדם ומסלול חיו תלויה בשלושה גורמים , מעין משולש השפעה!

 נכון שישנה השפעה משמו של האדם ותאריך לידתו, ולא קטנה יש לומר! 

אך ישנה השפעה גם מבחירתו של האדם והסביבה בה הוא חי .

אותה אישה שנולדה באותו התאריך ושמה זהה לאישה אחרת, אך הן חיות בסביבת חיים אחרת בה המנהגים והתרבות שונה, וכמו כן, בחירות הנשים בנושאים שונים בחייהן שונות, לכן מסלול חייהן יהיה שונה.

 האותיות והמספרים נותנים לנו תמונה כללית על האדם!

  וביכולתנו לקבל את הכלים הנכונים ולבחור אחרת , לשנות ולהגיע לפסגה שלנו! בספר אור הרוח, תוכלי להכיר את עצמך ע"י סוד האותיות העבריות והניקוד בשמך. 

 ובנוסף, על ידי תורת המספרים ומשמעות המספרים בתאריך לידתך, ערכו המספרי (גימטרי) של שמך ועוד נושאים רבים ומעניינים!

 .יש לחדד ולומר, כי יש השפעה גם על הקשר בין תאריך הלידה , שמך ושם אמך.אחת השיטות הנפוצות והנכונות לבחינת מזלו של האדם היא עפ"י ניתוח השם הפרטי ושם האם בלבד. 

שם האב לא רלוונטי בכוח המזל , האם לבדה מייצגת את שורש נשמת האדם. 

בעניין זה יש להבחין בין השיטה הנומרולוגית ובין השיטה הקבלית. הראשונה עוסקת בהמרת אותיות למספרים,לרוב בשיטת הצמצומים, ובכך מראה רקע כללי בלבד!

 השיטה הקבלית עמוקה הרבה יותר ועוסקת בבחינה יסודית של הכוחות המרכזיים (אלפבתיים ונמנרולוגים) השולטים בחיי האדם.

 לאותיות המרכיבות את שמך,למיקומן,לצירופן, לניקודן ולסדר הופעתן השפעה עצומה על מסלול חייך. 

  ניתן לראות עי אותיות שמך, גם בעיות בריאותיות, אך יש לומר כי, אין לקחת מקריאה על נושא זה, כייעוץ רפואי!  אינני רופאה, והדברים המובאים בפרק זה לא מחליפים ייעוץ עם רופא מוסמך וביצוע בדיקות רפואיות! 

גם על פי, שיטת הטיפול אותה פיתחתי -DDK,  מתבצעת פתיחת מפה אישית, אך אינני מסתמכת רק עליה, המטופל ממלא שאלון טיפוסים וכמו כן, מתבצע תשאול כבכל  שיטות הטיפול האחרות , ולבסוף, מתקיימת הצלבה בין הנתונים העולים. 

משלבים את הנתונים ואת סוג הטיפוס , סגנון התגובה וכמובן הטיפול הנכון ביותר עבורו! 

הרבה אנשים מנסים להבין את משמעות ה"רוחניות", ומתקשים בהגדרת המונח הכל כך רחב ומופשט , שלא ניתן באמת לקלוט בעזרת החושים שלנו .

לאורך הדורות והשנים עסקו רבנים ומקובלים רבים בשאלה זו וכך גם אנשים מהאוכלוסיה הרחבה .

אז מהי רוחניות לדעתך?!

חכמת הקבלה מגדירה את ה"רוחניות" - כהשפעה ואהבה, אהבה שאיננה תלויה בדבר ! אמיתית וכנה , עמוקה , נתינה ללא מחשבה על תועלת אישית.

תחושת הרוחניות נמצאת בכל אחד ואחת  מאיתנו , תחושת ניצוץ פנימי, אינטואיציה, חוש שישי, ניתן. לקרוא לזה במילים שונות ומגוונות.

 בעזרת הניצוץ הקטנטן הזה , אנו חשים וחשות את המציאות הרוחנית .

לא אצל כולם תחושת ה"רוחניות" מפותחת לחלוטין, אצל רובנו הניצוץ רדום ורק מחכה להתעוררות. 

יש האומרים כי , קריאה בספרי הקבלה, כמו הזוהר וספר היצירה מסוגלים להעיר את ניצוץ הרוחניות בלבנו,  לא כל אדם מסוגל לקרוא בספרי הקבלה. 

יש האומרים כי , מומלץ לא לקרוא לפני גיל 40 וגם אז , רק גברים . 

אך ישנם רבנים החולקים על כך ואף ממליצים בקריאה בספרי הקבלה ברגע שהאדם / אישה , מוכנים נפשית ורגשית , מספיק מאוזנים ובוגרים עם יכולת להבנה מופשטת ובעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה.

השתגעתי?!  

יש האומרים כי קריאה בספרי הקבלה לפני המוכנות הנפשית והרגשית המתאימה, עלולה  לגרום לאדם להשגע .

ואף , ישנם תיעודים וסיפורים שונים על כך. ככל הידוע לי, לא נתקלתי באמת באדם שהשתגע , אך אני יכולה להבין מדוע זה קרה.ספר הזוהר, הינו ספר מסתורי והחשוב בחוכמת הקבלה.

הספר נכתב לפני כ-1800 שנים ונכתב על ידי המקובל רבי שמעון בר יוחאי.

ישנם חכמים ומקובלים רבים, האומרים כי ספר זה נכתב בעת ההיא לדור שיחיה 2000 שנים לאחר כתיבתו , ולא לדור בו הוא נכתב. כלומר לדור שלנו!

  בספר הזוהר מתוארים העולמות העליונים , מערכת ההנהגה העליונה הנסתרת מעיניי האדם, הספר מתאר את הכוחות האדירים בעולם ומעבר לו וכיצד משתלשלות ויורדות כל ההתרחשויות מהעולם העליון לעולמנו. התיאור המפורט!! , חושף את הקורא לגילוי רוחני עמוק וגילוי נשמתו הפנימית הנמצאת היי שם במעמקי נפשו של האדם .

חשוב לציין כי ספר היצירה - אותו כתב אברהם אבינו קדם לספר הזוהר , ובו מתוארת כל אות בשפת הקודש ומשמעותה וכמובן, עוד מידע רב על נפלאות הבריאה.

במאמר הבא- אסביר על עשרת הספירות בעץ החיים ומשמעותם וכמובן על משמעות אותיות הקודש .


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.